Ναι, ναι, η Θεσσαλονίκη έχει μετρό!
Είναι αλήθεια, το είδαμε, το ταξιδέψαμε, περιμένουμε να το χωνέψουμε!
Κι αυτό γιατί, παρ’ όλους τους κυβερνητικούς παπαγαλίστικους διθυράμβους για την ολοκλήρωσή του, αποδεικνύεται μέρα με τη μέρα ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα.
Το να μειώσεις κατά 15% την κίνηση στους δρόμους (στην καλύτερη) δεν το λες και τρελή επιτυχία.
Το να έχεις μπερδέψει τους χρήστες ως προς το πως και που μπορούν να βγάλουν εισητήρια, αν τελικά θα ενοποιηθούν με τα λεοφωρεία του ΟΑΣΘ και πότε, επίσης δεν μπορείς να το πεις επιτυχία.
Είναι χρηστικό το μέσο;
Είναι, εν μέρει, αν είσαι από τους τυχερούς που έχουν σταθμό δίπλα και τους βολεύει η τραγικά μικρή διαδρομή του.
Κατά τα άλλα, δεν έχουν προβλεφθεί θέσεις στάθμευσης για τα αυτοκίνητα (ειδικά στον τερματικό της Ν. Ελβετίας), οι συρμοί έχουν μερικές φορές καθυστερήσεις λόγω των αυτόματων συστημάτων που είναι μάλλον ανέτοιμα και οι σεκιουριτάδες προσπαθούν, με μερική επιτυχία, να πείσουν το επιβατικό κοινό να μην κάνει γιούρια για να μπει, ειδικά στο σταθμό της Βενιζέλου.
Ο οποίος είναι αναμφίβολα κάτι το ιδιαίτερο, έτσι;
Αλλά ας μην ξεχνάμε ότι ΜΜΜ σημαίνει ΜΕΣΟ Μαζικής Μεταφοράς και όχι ΜΟΥΣΕΙΟ Μαζικής Μεταφοράς.
Οπότε για μένα, μένει να αποδειχθεί αν είναι επιτυχία το όλο εγχείρημα, ειδικά αν ολοκληρωθεί η επέκταση προς Καλαμαριά και (ακόμη πιο σημαντικό) η επέκταση προς δυτικά, οπότε και θα δείξει τι και ποιον μπορεί να εξυπηρετήσει.
Στα καλά της υπόθεσης:
Μειώθηκε αισθητά η κίνηση στα λεωφορεία και τις αντίστοιχες στάσεις, ειδικά τις πρώτες μέρες που ήταν και τζαμπέ.
Από τη στιγμή που μπήκε εισητήριο αυξήθηκε πάλι λίγο, αλλά δεν είναι η τραγική κατάσταση που ήταν.
Κι αυτό από έναν άνθρωπο που ακόμα παίρνει λεωφορείο, διότι πολύ απλά δεν βολεύει το μετρό.
Α ΧΑ! Γι’ αυτό τα χώνεις ψηλάκο;
Μπα, όχι ιδιαίτερα.
Απλά, ως πρακτικός άνθρωπος, θέλω κάποια πράγματα να δουλεύουν όπως πρέπει και όχι τρεις την ώρα να ακούμε για προβλήματα (ανελκυστήρες, σκάλες, διαρροές, καθυστερήσεις) σε ένα έργο που τραβάει καμία εικοσαετία.
Και ευτυχώς είχε κακοκαιρία και δεν έγινε η φιέστα, διότι θα ήταν η απόλυτη ξεφτίλα να πανηγυρίζουμε μετά από τόοοοοοσα χρόνια την ολοκλήρωση ενός…μετρό 9,6 χιλιομέτρων!
Τα 5 από αυτά, από το σπίτι μου δηλαδή προς κέντρο, τα περπατάω σε 1 ώρα και 10 λεπτά ρε σεις, ήμαρτον δηλαδή!
Τέλος πάντων, ο καιρός θα δείξει αν αυτή η πόλη το χρειαζόταν και οι επεκτάσεις ελπίζω να κάνουν τη διαφορά που δεν έχω δει μέχρι τώρα σε μεγάλο βαθμό.
Το αυτοκίνητο ΔΕΝ θα το αφήσει εύκολα ο Έλληνας, be sure of that!
Κατά τα άλλα, ακόμα δεν στέγνωσε η μελάνη στο review των Windows 11, ήρθε και το update 24Η2 και, μαντέψτε:
Επανέφερε το λεκτικό στην “αντιγραφή” “επικόλληση” κτλ, κάτω από τα εικονίδια.
Δηλαδή έλεος ρε Microsoft, πάνω που είχαμε συνηθίσει, βάζεις και τα 2, λες και δεν το εμπεδώσαμε μετά από τόσα χρόνια.
Τι να πεις, όλα αλλάζουν και όλα τα ίδια μένουν τελικά!
Και με το μετρό τι νομίζετε, το ίδιο ισχύει.
Άλλαξαν όλα στην πόλη, υποτίθεται, αλλά τα ίδια έμειναν, για τους περισσότερους.
Εκτός από τα ενοίκια σπιτιών κοντά στους σταθμούς που διπλασιάστηκαν, έτσι; 😀
Αυτά για την ώρα, see you και, στην περίπτωση που αναρωτιέστε, το λογότυπο που έβαλα το έβγαλε το leonardo.ai σε λιγότερο από 1 λεπτό και, αν είχε πετύχει λίγο το λευκό τον πύργο, θα ήταν πολύ καλύτερο από τη βλακεία που έχουμε.
Αν και, τώρα που το σκέφτομαι, με το σταυρό που έχει και με το σταυρό στο χέρι που πορευόμαστε σαν χώρα, μια χαρά ταιριάζει!
Τον σταυρό τον έβαλε το ΑΙ δηλαδή? Εντάξει τι να πω !
Μας έχουν πάρει χαμπάρι εδώ πέρα, αυτό να πεις.